Bestellen en levering

Bestellen bij Treasure Island gaat makkelijk en snel.
Wil je graag meer informatie of heb je behoefte aan een uitgebreide uitleg van de mogelijkheden dan vind je hieronder extra toelichting per stap.


1: De webshop

Via het hoofdmenu kun je de gewenste categorie selecteren.

Nadat je een categorie of subcategorie hebt gekozen zijn verschillende filter opties beschikbaar waarmee je snel op verschillende eigenschappen kunt selecteren.

Extra product informatie zoals extra foto's, beschrijving, formaten en meer is te vinden op de detailpagina voor elk artikel, klik hiervoor op de productfoto of de productnaam.


2: Beschikbaarheid artikelen

Het kan zijn dat een artikel tijdelijk uitverkocht is in afwachting van nieuwe voorraad. Voor informatie over wanneer het artikel weer binnen komt kunt je per email contact opnemen.


3: Het winkelmandje

Boven elke pagina is zichtbaar hoeveel artikelen er momenteel in het winkelmandje zitten en wat de totaalprijs inclusief verzendkosten is. Dit wordt meteen aangepast zodra er een artikel toegevoegd wordt, zo heb je tijdens het winkelen altijd het overzicht en geen verrassingen bij het afrekenen!

In het winkelmandje kun je per artikel het aantal aanpassen of eventueel artikelen verwijderen voordat je verder gaat met bestellen.


4: Actiecodes en cadeaubonnen

Speciale actiecodes en cadeaubonnen kunnen ingevoerd worden in het desbetreffende veld onder het winkelmandje. Nadat je de code ingevoerd hebt zie je meteen het resultaat.


5: Inloggen of als Gast bestellen

Bij het afronden van je bestelling kun je inloggen als je al een account bij Treasure Island hebt, een nieuwe account maken, of als je liever geen account wil kun je ook als gast bestellen.

Heb je al een account maar ben je het wachtwoord kwijt? Geen probleem, klik dan op de link "wachtwoord vergeten" onder het login formulier en vul het email adres in waarmee je bij ons bekend bent. Je ontvangt snel daarna en email bericht met verdere instructies.


6: Een ander bezorgadres opgeven

Wil je het pakketje op een ander adres laten bezorgen, vul dan een alternatief bezorg adres in.
Is het een cadeautje? Het is hier ook mogelijk om een kaart met leuke boodschap toe te voegen voor de ontvanger!


7: Bevestigen van bestelling en betaling

Voordat je de bestelling plaatst zie je nog eenmaal het overzicht van alle artikelen die je gaat bestellen en het adres waar het naartoe gestuurd zal worden, ook kun je hier eventueel nog een opmerking of aanvullende informatie aan je bestelling toevoegen.

Nadat je alles gecontroleerd hebt kun je de betaalmethode kiezen. Momenteel bieden we de mogelijkheid om te betalen via iDeal (voor NL) of via bank overschrijving. Als je voor iDeal hebt gekozen wordt je na het bevestigen doorgestuurd naar de iDeal pagina van je bank om daar de betaling af te ronden.
Kies je voor bank overschrijving dan ontvang je na bevestiging een mail met daarin de gegevens om het bedrag zelf via bank overschrijving naar ons over te maken.

Let op: geen bevestingsmail ontvangen? Controleer dan of deze niet bij je ongewenste mail (of Spam) terecht gekomen is en neem contact met ons op. We sturen je dan een nieuwe bevestiging toe. Het is niet nodig de bestelling opnieuw te plaatsen!
Als je een account hebt dan kun je ook zien of de bestelling aangekomen is door in je account de bestelhistorie te bekijken.

Wil je nadat je de bestelling geplaatst hebt je bestelling wijzigen? Stuur ons een mailtje dan kunnen we het voor je aanpassen. Het is niet nodig om de bestelling opnieuw te plaatsen.


8: Verzending en levertijd

Nadat je betaling is ontvangen of je ideal betaling succesvol was ontvang je een bevestiging dat je bestelling in behandeling is.

Ons streven is de bestelling altijd zo snel mogelijk (meestal nog dezelfde dag - maar zeker binnen 3 werkdagen) te verzenden zodat je het ook zo snel mogelijk in huis hebt.
Wil je zeker weten dat je het op tijd binnen hebt? Mail even zodat we kunnen aangeven of de levertijd ook haalbaar is.


9: Bestelling ontvangen

Hopelijk is alles goed aangekomen en naar wens!
Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn gegaan met je bestelling, twijfel niet en neem contact met ons op dan we zoeken samen naar een oplossing.
Uiteraard horen we het ook graag als alles wel goed gegaan is. Dat kan door een berichtje achter te laten in ons gastenboek op de site of door een beoordeling te plaatsen op de onafhankelijke beoordelingssite Kiyoh. Een mailtje mag natuurlijk ook!